Saturday, March 30, 2019

قیمت هتل کوثر کیش

قیمت هتل کوثر کیش http://bit.ly/2TJJkwo

هزینه اقامت در هتل کوثر کیش


هر چه بیشتر به سمت جلو میرویم شاهد این هستیم که در همه‌ی موارد و اجزای زندگی امکاناتی برای راحتی به وجود میاید. یکی از این موارد که باعث شده است راحتی زیادی در سفر به وجود بیاید تورهای مسافرتی میباشد. تورهای مسافرتی باعث این میشوند که هزینه‌هایمان هم کاهش پیدا کند. جزیره کیش که مقصدی گردشگری میباشد که سالانه بیش از یک میلیون مسافر را پذیرا میباشد هم از جاهایی است که تورهای زیادی به مقصد آن انجام میشود. تورهای کیش دسته‌های متفاوتی دارند و هر کدام در شرایط مختلفی برگزار میشوند و طبیعی است که قیمت‌های متفاوتی دارند اما مهمترین عاملی که باعث میشود قیمت تورهای کیش متغیر باشد هتل‌های آن‌ها میباشد. هتل‌های تور کیش از دو تا پنج ستاره میباشند. در اینجا قیمت هتل کوثر کیش را برای همین تورها برایتان محاسبه کردیم.


[package loc="kish"]


 


جزیره زیبای کیش 


جزیره دوست داشتنی کیش مقصدی گردشگری در جنوب کشورمان و در خلیج همیشه فارس میباشد که همانطور که در بالا گفتیم در سال پذیرای بیش از یک میلیون گردشگر میباشد. یک میلیون گردشگری برای جزیره کیش که وسعت خیلی زیادی ندارد واقعا زیادی است و باید گفت که کار زیرساخت‌سازی بخش خصوصی برای اسکان و تفریح این همه مسافر عالی بوده است. این جزیره در منطقه آب و هوایی نیمه حاره‌ای قرار دارد یعنی آب و هوای آن در بیشتر ایام سال گرم و خشک است اما نباید نگران بود زیرا یک دوره کوتاه آب و هوایی معتدل هم در آن وجود دارد و به علاوه این که همه‌ی تاکسی‌ها، مراکز خرید، مکان‌های عمومی و هتل‌های جزیره به کولر گازی مجهز میباشند که همین امر هم باعث میشود گرما گردشگران را آزار ندهد. توجه داشته باشید که جزیره یک منطقه آزاد اقتصادی هم به حساب میاید.


 


صبحانه بوفه در تور کیش


بحث‌ها و سوالات زیادی در رابطه با وعده‌های غذایی در تورهای کیش وجود دارد. حقیقت این است که در بیشتر تورهای کیش ما صرفا وعده غذایی صبحانه در تورها وجود دارد و مسافران باید نهار و شام خود را به صورت شخصی تهیه نمایند. البته در این مورد هم استثنائاتی وجود دارد. صبحانه‌ی تورهای کیش در بیشتر موارد به دو صورت بوفه و انتخابی است که این به نوع هتل وجود دارد و مسافران خودشان انتخاب میکنند که از صبحانه بوفه استفاده کنند یا انتخابی و باید بدانید که صبحانه بوفه هزینه بیشتری نسبت به صبحانه انتخابی دارد زیرا این صبحانه همان صبحانه سلف سرویس است و هزینه سلف سرویس بیشتر است. گفتنی است این که در این تورها نهار و شام وجود ندارد میتواند یک حسن باشد زیرا به مسافران اجازه میدهد که رستوران گردی کنند و حتی غذای بومی بخورند.


 


سرویس‌های تور کیش


سرویس‌های تور کیش بستگی به هتلی دارد که در آن تور اقامتگاه است. مثلا اگر مسافران قرار است در هتلی 5 ستاره اقامت کنند باید انتظار سرویس‌های زیاد و کاملی را داشته باشند. هتل کوثر هم یک هتل 5 ستاره و باکیفیت است و در آن سرویس‌ها و خدمات زیادی وجود دارد و از جمله این سرویس‌ها میتوانیم به ترانسفرهای مختلف به صورت رایگان اشاره کنیم.

No comments:

Post a Comment