Saturday, March 30, 2019

تور کیش لحظه آخری نوروز 98 هتل گراند

تور لحظه آخری کیش در نوروز 98 با هتل گراند


تور کیش لحظه آخری برای استفاده دو دسته از افراد مناسب است یکی کسانی که میخواهند هزینه‌های سفرشان کاسته شود و دیگری هم افرادی که در زمان مقرر برای رزرو تور کیش اقدام نکرده‌اند و میخواهند که از این تور استفاده نمایند. مشخص است که این دو دسته همه‌ی افراد را در بر میگیرند زیرا کسی نیست که از سفر ارزان خوشش نیاد. مثلا در اینجا تور کیش در لحظه آخر نوروزی با اقامت در هتل گراند را داریم که انتظار میرود پکیج خیلی پرطرفداری باشد زیرا هر چیز که باید داشته باشد را دارد. البته گفتنی است که تورهای لحظه آخری کیش مانند تور کیش معمولی در همه‌ی زمان‌ها قابل رزرو نمیباشند و فقط تحت شرایط خاصی است که میتوان آن‌ها را رزرو نمود. در اصل زمانی که صندلی‌های هواپیما و همینطور هتل از قبل رزرو شده‌اند برای تکمیل ظرفیت ممکن است این تورها ارائه شوند.


[package loc="kish" link="lahze"]


 



سفر نوروزی به جزیره زیبای کیش


اگر تا کنون در ایام نوروز به کیش سفر نکرده‌اید بهتر است که این فرصت را از دست ندهید و هر چه زودتر برای رزرو تور کیش در نوروز 98 اقدام نمایید و خودتان را به این سفر برسانید. حال و هوایی که در ایام نوروز در جزیره زیبای کیش حاکم است ارزش تجربه کردن را دارد. نوروز که میشود برنامه‌های زیادی در کیش برگزار میشود و کسانی که تجربه شرکت در جشنواره تابستانی کیش را داشته باشند آن‌ها را شبیه به میدانند. برنامه‌هایی نظیر کنسرت خوانندگان مختلف و … در نوروز برگزار میشود. ممکن است این فکر به سر خیلی از افراد برسد که سفر کردن به کیش در ایام نوروز ممکن است هزینه‌ی خیلی زیادی داشته باشد به طوری که از هزینه سفرهای خارجی هم بیشتر شود اما در صورتی که از پکیج‌های نوروزی تور کیش استفاده نمایید مطمئنا این طور نخواهد شد و هزینه سفر مناسب خواهد بود.


 



آب و هوای جزیره کیش در ایام نوروز


در ایام نوروز آب و هوای بسیاری از مقاصد شمالی یا غربی و دیگر مناطق کشور ممکن است سرد باشد آن هم سرمایی آزاردهنده زیرا به تازگی زمستان تمام شده است و هوا هنوز سرد است، از آن سو این امکان وجود دارد که مناطقی هم باشند که گرمای خیلی شدیدی بر آن‌ها حاکم باشد که هیچ کدام از این دو مناسب نیستند و یکی از مناسب‌ترین آب و هواهای ایام نوروز مربوط به جزیره زیبای کیش است. آب و هوای کیش در این زمان بسیار معتدل و مناسب است و نه خبری از سرمای مزاحم است و نه از گرما مزاحم بلکه بسیار معتدل و مطبوع است. به این خاطر که آب و هوا خوب است و معمولا در این ایام دریا آرام است تمامی تفریحات آبی که کیش به آن‌ها مشهور است در تعطیلات نوروز قابل استفاده خواهند بود اعم از غواصی، قایق‌سواری، جت اسکی و… .


 



سافاری کیش


یکی از تفریحات جدیدی که به تناسب استعداد طبیعی خاک کیش در این جزیره فراهم شده است سافاری است. سافاری کیش دارای سه قسمت جداگانه برای ماشین سواری، موتور سواری و شترسواری میباشد که همگی مورد توجه میباشند.

No comments:

Post a Comment