Saturday, March 30, 2019

تور کیش لحظه اخری هتل آرامش

تور کیش لحظه اخری هتل آرامش http://bit.ly/2TG6B2x

تور کیش لحظه آخری با اقامت در هتل آرامش


تور کیش لحظه آخری عبارت است از مجموعه‌ای که به تناسب  شرایط برای صرفه‌جوئی در هزینه‌های مسافران جزیره زیبای کیش و رزرو شدن در خارج از زمان مقرر مورد استفاده قرار میگیرد. در صورت کلی این تور به جهت کمک به رفاه حال مسافران آماده میشود که این رسالت تمامی تورهای کیش است. با توجه به این امر که در بیشتر موارد ظرفیت پکیج‌های کیش ما خیلی زود پر میشود پس نمیتوانیم خیلی زیاد تورهای لحظه آخری کیش داشته باشیم، گرچه تورهای کیش ما همگی خوش قیمت هستند. قاعده کلی وجود دارد و بنا بر آن آژانس‌های مسافرتی در زما‌ن‌هایی که به موعد شروع سفر پکیج شده نزدیک میشوند و هنوز جای خالی دارند برای جلوگیری از ضرر خودشان، ظرفیت باقی‌مانده را با قیمتی پایین تحت عنوان تور لحظه آخری میفروشند؛ مثلا تور کیش در لحظه آخر با هتل آرامش.


[package loc="kish" link="lahze"]


 



هتل آرامش کیش


هتل آرامش کیش یک هتل سه ستاره میباشد که در سال 1390 خورشیدی فعالیت خود را شروع کرده است. این هتل سه طبقه و تعداد 67 واحد اقامتی که همگی هم اتاق هستند دارد. فضای مناسب این هتل باعث ایجاد آرامش و گرمی خاصی میشود و مسافران میتوانند آن را در جای جای آن حس کنند، گرچه توصیه میشود برای پی بردن به این احساس کافی‌شاپ هتل را نیز از دست ندهید. هتل آرامش سه ستاره است و تمامی سرویس‌ها و خدماتی را که یک هتل سه ستاره باید به مسافرانش ارائه کند را دارد. در ضمن هتل مذکور از لحاظ قیمت هم خیلی خوب است و هزینه اقامت در آن مناسب است. هتل آرامش کادر بسیار عالی و خوش برخوردی دارد که در تمامی ساعات شبانه‌روز برای خدمت‌رسانی و برطرف کردن احتیاجات شما عزیزان فعال و کوشا هستند.


 



پروازهای چارتر شده تور کیش


تور کیش بدون پرواز چارتری به شوخی میماند. یکی از اصلی‌ترین و شاید اصلی‌ترین هدفی که مسافران از خرید تور کیش برای مسافرت کردن به این جزیره دنبال میکنند این است که هزینه سفرشان اقتصادی و مقرون به صرفه باشد و یکی از مواردی که برای حصول به این منظور باید توسط آژانس مسافرتی رعایت شود استفاده از پرواز چارتر شده در تور میباشد. چارتر عبارت است از فرایندی که در طی آن آژانس مربوطه از مدتی قبل  از شروع تور کیش نسبت به خرید پروازها اقدام میکند و در زمانی که قرار است تورش را اجرایی کند با قیمتی مناسب و ارزان‌تر از پرواز آزاد آن را در تور خود قرار میدهد تا مسافران هزینه‌ی کمتری را پرداخت نمایند. برای مثال ما در آژانس هم کوچ پروازهای هواپیمایی کاسپین را برای تورهای کیش چارتر مینماییم.


 



صبحانه بوفه در تور کیش


صبحانه از وعده‌های غذایی اصلی است و باید در سفر هم فکری به حال آن شود. تورهای کیش ما همگی صبحانه دارند و این یکی از سرویس‌های تور میباشد. در تور کیش که اقامت آن در هتل سه ستاره سیمرغ قرار است باشد تدبیری اندیشیده‌ایم که به موجب آن صبحانه به صورت بوفه و انتخابی در دسترس مسافران قرار میگیرد و آن‌ها میتوانند از بین این دو یکی را انتخاب نمایند.

No comments:

Post a Comment