Saturday, March 30, 2019

قیمت تور کیش نوروز هتل شایگان

قیمت تور کیش نوروز هتل شایگان http://bit.ly/2TKxKRJ

هزینه تور نوروزی کیش اقامت در هتل شایگان


گردشگران بسیاری زیادی ترجیح میدهند که تعطیلات عید را در جزیره زیبای کیش بگذرانند و در واقع نوروز یکی از زمان‌های پیک سفر به کیش حساب میشوند که جمعیت خیلی زیادی به کیش میایند. یکی از روش‌هایی که مسافران این جزیره ترجیح میدهند به وسیله آن به کیش بیایند استفاده از تور کیش نوروزی است. تور نوروزی کیش عبارت است از یک مجموعه یا پکیج که شامل پرواز و هتل میباشد و برای اینکه مسافر را به هدف اصلی از خرید تور کیش یعنی صرفه‌جوئی در هزینه‌ها برساند لازم است که پرواز آن به صورت چارتری باشد و هتل هم گارانتی شده باشد. در نهایت این هم لازم است که آژانس مسافرتی مربوطه امنیت اقتصادی مسافران را یکی از اهداف کاری خود بداند. بهتر است نگاهی به قیمت تور کیش در نوروز با اقامت در هتل شایگان بیندازید تا منظور ما را متوجه شوید.


[package loc="kish"]


 



هتل  شایگان کیش


هتل شایگان یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره‌ی کیش میباشد که فعالیت خود را در سال 1382 شروع کرده است و از همان ابتدا درخشیده است. البته نباید نگران باشید زیرا اخیرا بازسازی شده است. این هتل دارای سه طبقه و تعداد 130 باب واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت میباشد. هتل شایگان از نظر موقعیت مکانی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد زیرا به مراکز خریدی مانند بازار پردیس 1 و 2 بسیار نزدیک است. واحدهای اقامتی هتل شایگان بسیار تمیز، وسیع و مجهز هستند. کادر و پرسنل هتل شایگان حرفه‌ای و مجرب میباشند و به بهترین صورت ممکن به مسافران خدمت‌رسانی مینمایند. بسیاری از سرویس‌ها و خدمات این هتل بدون هزینه و به صورت رایگان به مسافران ارائه میشود. برای مثال استفاده از استخر این هتل هیچ هزینه‌ای برای مسافران مقیم آن نخواهد داشت.


 



هزینه تور کیش در نوروز


در صورتی که مطالب ما را مطالعه فرمایید ممکن است این تفکر برای شما پیش بیاید که چرا تورهای نوروزی کیش انقدر ارزان و قیمت مناسب هستند. علت این امر بسیار ساده است و آن را میتوان از آن‌جایی جویا شد که پروازهای تور کیش چارتر هستند و هتل‌ها هم در آن گارانتی میباشند و برای ما هم این بسیار مهم است که همه بتوانند به کیش سفر کنند. در صورتی که از هزینه‌های سفر نوروزی به کیش آگاهی ندارید میتوانید به جدولی که در بالا تعبیه شده است سری بزنید و قیمت‌ها را از آن استخراج نمایید. همچنین در این جدول مطالبی نظیر تعداد روزهای اقامت در کیش، نوع پرواز، نوع هتل و... که از اصلی‌ترین اطلاعات مربوط به سفر میباشند آگاه شوید.


 



سرویس ترانسفر فرودگاهی تور کیش


با بالا گرفتن رقابت بین هتل‌ها بر سر جذب مسافر و همچنین تمایل مسافران به برقراری امکانات راحت‌تر امروزه شاهد این هستیم که سرویس ترانسفر فرودگاهی توسط  بیشتر هتل‌ها به مسافران ارائه میشود. این سرویس توسط  هتل 4 ستاره سارا هم به صورت کاملا رایگان در دسترس مسافران تور کیش قرار خواهد گرفت. منظور از این سرویس این است که مسافران به محض رسیدن به جزیره کیش توسط خودرو و راننده‌ای که توسط هتل ارسال شده است بدون هیچ هزینه‌ای و با نهایت احترام به هتل رسانده میشوند.

No comments:

Post a Comment