Saturday, March 30, 2019

تور لحظه آخری کیش نوروز هتل فانوس

تور لحظه آخری کیش نوروز هتل فانوس http://bit.ly/2TINq8b

تور کیش لحظه آخری در نوروز با هتل فانوس


استفاده از تور لحظه آخری کیش برای مسافرت به این جزیره یکی از بهترین روش‌ها برای این منظور میباشد و از همه لحاظ توجیه پذیر است. این تورهای کیش دارای این مزیت میباشند که در هزینه های سفر خیلی زیاد صرفه جوئی میکنند و آن را به قدری ارزان میکنند که برای همه قابل استفاده باشد. برای مثال تور لحظه آخری کیش نوروزی با هتل فانوس که از پکیج هایی میباشد که در ایام نوروز قابل استفاده میباشد و استفاده از آن به همه توصیه میشود. رزرو این تور به مسافرانش این امکان را میدهد که در ایام نوروز که هزینه های مسافرت تا حد زیادی بالا است با قیمت پایین مسافرت کنند و صرفه جوئی به عمل بیاورند. در کل تمامی تورهای کیش برای سفر همچین شرایطی را به وجود میاورند. این که میگوییم در نوروز هزینه های سفر زیاد میشود و تنها با استفاده از این پکیج‌ها میتوان این هزینه ها را کاهش داد کاملا مشخص و عیان میباشد.


[package loc="kish" link="lahze"]


 


هتل فانوس برای تور کیش


هتل فانوس از هتل های سابقه دار جزیره کیش میباشد و در سال 1376 ساخته شده است. این هتل دارای دو طبقه و تعداد 40 واحد اقامتی میباشد که همگی اتاق میباشند. اقامت در هتل فانوس این حسن را دارد که از هزینه پایینی برخوردار میباشد و از دو سو در هزینه های سفر صرفه جوئی میشود یعنی هم اینکه تور کیش لحظه آخری باعث میشود که از هزینه های ما کاسته شود و هم اینکه هتلی که قرار است در این تور اقامتگاه مسافران باشد دو ستاره است و به همین دلیل قیمت آن پایین است. اما هتل فانوس با این وجود که یک هتل دو ستاره به حساب میاید اما خدماتی که به مسافرانش ارائه میکند و امکاناتی که در آن وجود دارد در سطح بالایی قرار دارند و مسافران را خوشحال و راضی نگاه میدارند. در صورتی که از تورهای کیش با اقامت در هتل فانوس که بیش از دو روز هستند استفاده کنید سرویس تراسنفر رایگان هم به شما تعلق میکیرد.


 


رزرو این تور نوروزی کیش 


برای رزرو این تور کیش نوروزی چندین را دارید که میتوانید از هر کدام از آن ها که مناسبتان بود استفاده نمایید. راه اولی که برای این کار مورد نظر است و میتوانید از آن استفاده نمایید استفاده از روش رزرو تلفنی است و برای این منظور کافی است که بعد از اینکه از تمایل به رزرو تور اطمینان پیدا کردید تلفن را برداشته و با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و با کمک و راهنمایی آن ها تور خود را رزرو نمایید و این فرآیند در مجموع چند دقیقه به طول مینجامد. بیشتر تورهای ما با روش تلفنی رزرو میشوند. با توجه به رشد روزافزون تمایل افراد به استفاده از اینترنت و خرید اینترنتی تصمیم گرفتیم که امکان رزرو اینترنتی و در اصل خرید اینترنتی تورهای کیش را هم برای افراد فراهم نماییم. این روش هم بسیار قابل توجه است و در زمان شما صرفه جوئی میکند. روش آخر هم مراجعه حضوری برای خرید تور میباشد.

No comments:

Post a Comment