Saturday, March 30, 2019

تور لحظه آخری کیش نوروز هتل پارس نیک

http://bit.ly/2TGJ0yN

تور کیش در لحظه آخر در نوروز با هتل پارس نیک


کسانی که در قبل از این در زمان نوروز به کیش سفر کرده‌اند و علی‌الخصوص مسافران سابق ما این را میدانند که تورهای نوروزی کیش یکی از بهترین و شاید هم بهترین راه برای تسهیل و صرفه‌جوئی در هزینه‌های سفر به جزیره کیش است. در اینجا تور کیش لحظه آخری نوروزی به همراه هتل پارس نیک را داریم که امیدواریم مورد توجهتان قرار بگیرد. مشخص است که این تور در ایام نوروز برگزار میشود و اقامتگاه آن هتل سه ستاره پارس نیک میباشد و بهتر است بدانید که پروازی که مسافران این تور کیش را به جزیره میرساند از ایرلاین کاسپین میباشد. در کل تمامی پروازهای ما از هواپیمایی کاسپین میباشند. تور کیش مذکور فعلا دارای ظرفیت میباشد اما مطئنا خیلی زود ظرفیت آن به پایان میرسد پیش در صورتی که قصد استفاده از آن را دارید بهتر است هر چه زودتر اقدام نمایید.


[package loc="kish" link="lahze"]


 



انواع هتل‌ها در تور کیش نوروزی


تورهای کیش نوروزی مقداری از تورهای کیش که در ایام عادی سال برگزار میشوند گران‌تر هستند و این گرانی هم با توجه به افزایش قیمت اجزای گردشگری کاملا توجیه‌پذیر است. اما در صورتی که این گرانی در برنامه‌ریزی اقتصادی افراد مشکل به وجود بیاورد ما راه‌کارهایی را در نظر گرفتیم. از سال‌ها پیش تا کنون هتل‌هایی که در تور کیش قرار میگیرند ابزاری پر قدرت بوده است برای تنظیم قیمت تور کیش. در این تور کیش شاهد این هستیم که انواع هتل‌های دو تا پنج ستاره‌ی جزیره کیش موجود هستند و توسط مسافران قابل استفاده هستند. مسافرانی که بودجه‌ی زیادی برای سفر نوروزی به جزیره کیش در نظر نگرفتند میتوانند از تورهای نوروزی کیش با هتل‌های دو یا سه ستاره استفاده نمایند و کسانی هم که محدودیتی در بودجه ندارند در هتل‌های 4 و 5 ستاره اقامت داشته باشند.


 



سرویس ترانسفر فرودگاهی برای تورهای نوروزی کیش 


تمامی تورهای کیش نوروزی که توسط ما فروخته میشود از سرویس ترانسفر فرودگاهی برخوردار هستند و استفاده از آن‌ها برای تمامی مسافرانمان امکان‌پذیر است. در اینجا هتل سه ستاره‌ی پارس نیک قرار است نقش اقامتگاه تور کیش را ایفا نماید و این هتل‌ هم سرویس ترانسفر فرودگاهی را به مسافران ارائه میدهد. این سرویس یعنی ترانسفر فرودگاهی شامل فرآیندی میباشد که در طی آن خودرویی از سوی شرکت به فرودگاه ارسال میشود و این خودرو وظیفه انتقال مسافران تور کیش از فرودگاه به هتل را دارد. استقبال فرودگاهی بیشتر از اینکه در هزینه‌های مسافران صرفه جوئی کند و از گرفتن تاکسی به محض ورود به جزیره توسط آنان جلوگیری نماید، جنبه‌ی احترام دارد و در واقع نوعی ادای احترام به مسافران و میهمانان تازه رسیده‌ی جزیره کیش میباشد.


 



گشت دور جزیره


از دیگر سرویس‌هایی که در این تور کیش وجود دارد سرویس گشت دور جزیره میباشد. در این سرویس مسافران تور کیش به صورت روزانه و بدون پرداخت هزینه توسط ماشین مخصوص گردشگری و همینطور راهنمای محلی به گردش دور جزیره برده میشوند. بیشتر مسافران تور کیش ترجیح میدهند از این سرویس استفاده کنند و خودشان را از یک گشت دور جزیره کیش محروم نمیسازند.


#تور_کیش

No comments:

Post a Comment