Saturday, March 30, 2019

رزرو هتل ستاره طلایی کیش

رزرو هتل ستاره طلایی کیش http://bit.ly/2TLNvIe

اقامت در هتل ستاره طلایی کیش


بر کسی پوشیده نیست که یک مقصد گردشگری بسیاری زیبا در جنوب کشورمان واقع شده است به نام جزیره زیبای کیش. در گذشته شاید سفر کردن به جزیره کیش هزینه‌ی زیادی برای مسافران میداشت و خیلی‌ها نمیتوانستند به آن برسند اما در حال حاضر شرایط فرق کرده است و میبینیم که تورهای کیش به وجود آمده‌‌اند که ما را یاری مینمایند که بتوانیم با هزینه بسیار مناسب و اقتصادی به کیش سفر کنیم. هتل‌هایی در این میان مشاهده میشوند که دارای هزینه اقامت خیلی مناسبی هستند و قرار گرفتن آن‌ها در تور کیش هم بسیار مناسب است. یکی از این هتل‌ها هتل ستاره طلایی کیش است. میتوانید از طریق ما به رزرو هتل ستاره طلایی کیش بپردازید. در ادامه به توضیح و تشریح این هتل پرداخته‌ایم و میتوانید مطالب مربوط به آن را مطالعه فرمایید تا شما هم قصد اقامت در این هتل را بکنید.


[package loc="kish"]


 



هتل ستاره طلایی کیش


هتل ستاره طلایی سه ستاره دارد. این هتل در میدان آزادی جزیره زیبای کیش قرار دارد. هتل ستاره طلایی به موجب موقعیت مکانی که دارد متاسفانه از بسیاری از مراکز خرید و گردشگری جزیره کیش فاصله‌ی زیادی دارد ولی نباید نگران باشید یا از اقامت در این هتل صرف‌نظر نمایید زیرا هتل مذکور سرویس ترانسفر رایگان بازار را برای مسافرانش فراهم آورده است که به خوی خود مسئله را حل میکند. مورد دیگری که قابل ذکر است این میباشد که هتل ستاره طلایی رستوران ندارد اما در صورتی که مسافران مقیم آن مایل باشند غذایی سفارش دهند میتوانند سفارش خود را به هتل بدهند و هتل با قیمت بسیار مناسب از تهیه غذایی که نزدیک آن است و غذاهای فوق‌العاده و مطمئنی دارد برایشان غذا تهیه کند. هتل ستاره طلایی سرویس اینترنت رایگان در لابی را برای مسافران خود تدارک دیده است.


 



پرواز کاسپین در تور کیش


اینکه توانسته‌ایم تورهای کیش را در این میزان از کیفیت نگاه داریم و همه‌ی مسافران را از تمامی قسمت‌های سفر راضی نگاه داریم دلیل دارد و دلیل آن توجهی است که به همه‌ی قسمت‌ها مبذول داشته‌ایم. یکی از مهمترین قسمت‌های سفر هم پرواز است و در این تور هم به آن پرداخته شده است. هواپیمایی کاسپین یکی از بهترین و سرشناس‌ترین شرکت‌های هواپیمایی در کشورمان ایران میباشد و توانسته است عناوین و جوائز  زیادی را از آن خود کند. خرسندیم که سال‌هاست طرف قرارداد این هتل هستیم و از پروازهای آن در تورهای کیش خود بهره میگیریم و پروازهای آن را به صورت چارتری مورد استفاده قرار میدهیم. پروازهای کاسپین توسط ما چارتر میشوند و به همین خاطر هم میباشد که علاوه بر اینکه کیفیت پرواز خیلی مناسب است، هزینه آن هم بسیار مناسب و اقتصادی میشود.


 



سرویس‌های تور


هتل ستاره طلایی کیش دارای سرویس‌های قابل توجه و مناسبی میباشد که برخی از آن‌ها مسافران را به این فکر فرو میبرد که این هتل سه ستاره چگونه این سرویس‌ها را به مسافرانش ارائه میکند. برای مثال این هتل در زمینه انواع ترانسفر خیلی خوب عمل کرده است، یعنی ترانسفر فرودگاهی، ترانسفر بازار و همینطور گشت نیمروزی دور جزیره زیبای کیش که همگی هم رایگان میباشند.

No comments:

Post a Comment