Saturday, March 30, 2019

تور کیش لحظه آخری نوروز 98 هتل خاتم

http://bit.ly/2TIIIaG

تور کیش در لحظه آخر برای نوروز با هتل خاتم


همانطور که میدانید جزیره زیبای کیش یکی از بهترین مقاصد گردشگری در جنوب کشورمان میباشد. این جزیره با وجود وسعت محدودی که دارد در سال پذیرای تعداد زیادی مسافر است و تعداد این مسافران به بیش از یک میلیون نفر در سال میرسد. سفر به این جزیره در هر زمانی خالی از لطف نیست و چیزهای خوبی برای مسافران دارد. برای مثال ایام نوروز که یکی از زمان‌های اصلی برای مسافرت در کشور ما به حساب میاید و مسافرت‌های زیادی در این ایام انجام میشود. جزیره زیبای کیش نشان داده است که میتواند یک مقصد گردشگری اصلی برای ایام تعطیلات نوروز باشد و پتانسیل آن را دارید که حجم زیادی از مسافران را پذیرا باشد. با توجه به افزایش قیمتی که برای نوروز در زمینه گردشگری اعمال میشود میتوان استفاده از تور کیش لحظه آخری در نوروز با هتل خاتم را بهترین دانست.


[package loc="kish" link="lahze"]


 



بهترین راه سفر نوروزی به جزیره کیش


در بالا اشاره کوچکی کردیم به اینکه بهترین راه برای سفر نوروزی به کیش استفاده از تورهای کیش است زیرا این تورها هستند که باعث میشود در هزینه‌های ما صرفه‌جوئی شود اما این به همین جا ختم نمیشود. اصلی در صنعت گردشگری وجود دارد که بر اساس آن هر گاه با تعطیلاتی مواجه باشیم قیمت همه‌ی اجزای این صنف یعنی وسایل حمل و نقل و هتل‌ها و ... دچار افزایش میشود و در برخی از این تعطیلی‌ها این افزایش قیمت بیشتر است که تعطیلات نوروز هم یکی از آن‌ها میباشد. واقعیت این است که اگر بخواهیم سفری آزاد و بدون تور به جزیره زیبای کیش آن هم در ایام نوروز داشته باشیم تحت هر شرایطی باید هزینه‌ی زیادی پرداخت نماییم اما در صورتی که از پکیج‌هایی که برای این منظور وجود دارد استفاده کنیم مشخصا در هزینه‌هایمان صرفه‌جوئی به عمل میاید.


 



سافاری کیش


میخواهیم یکی از جدیدترین و بهترین تفریحاتی که در جزیره کیش وجود دارد را به شما معرفی نماییم. منظور ما از این تفریح سافاری است. جزیره زیبای کیش با توجه به استعداهای خداوندی که در آن قرار دارد یکی از اصلی‌ترین مراکز برای سافاری در کشورمان ایران شده است. پیست سافاری جزیره کیش دارای بخش‌های زیادی است و این بخش‌ها شامل پیست سافاری به وسیله خودروهای مخصوص میباشد که همراه با راننده است و اگر گواهینامه مخصوص داشته باشید میتوانید خودتان پیشت فرمان بنشینید، بخش دیگر آن مربوط به موتورهای صحرانوردی چهار چرخ است که طرفداران خود را دارد. بخش دیگر این سافاری مربوط به شترسواری است. این تفریح به مراتب از تفریحات آبی که در کیش وجود دارد دارای قیمت مناسب‌تری میباشد و به همه‌ی گردشگران توصیه میشود.


 



رزرو صبحانه بوفه تور کیش


احتمالا این را میدانید که در تورهای کیش نوروز ما صبحانه به دو صورت بوفه و انتخابی میباشد و مسافران میتوانند از بین این دو انتخاب نمایند. روشن است که صبحانه بوفه هزینه بیشتری نسبت به صبحانه انتخابی دارد اما بیشتر مسافران ترجیحشان بر آن است که از این صبحانه بهره‌مند شوند. در صورتی که شما هم به این نوع صبحانه تمایل دارید میتوانید در هنگام رزرو تور این موضوع را با کارشناسان ما در میان بگذارید.


#تور_کیش

No comments:

Post a Comment